Monday, April 12, 2010

why???

banyak pulak aku post hari ni..
balas dendam utk sabtu n ahad...huhuh
knp last wkend aku byk sgt aktiviti??
sebabnye.....tu salah satu care utk bt aku tidak terlalu rindukan kasehku...

dia sibuk bekerja...mlm da penat, borak kejap...terus tido..
aku tau dia penat...tapi aku ni mmg suke duk layan feeling aku...
tu yg bt aku rase nak nangis je bile rindukan dia...huhuhuh
so...aku mem'busy'kan lah diri aku dgn housemate aku...

kesian kat paan...xde mase nak rehat...makan....
aku phm...aku bukan la kejam sgt nak kan dia 24 jam je dgn aku...
nanti lemas pulak dia dgn aku...huhuhu.
mmm...lagi satu perangai dia...asik nak tangguh makan je..
keje, kejalah jugak...tapi diri sendiri kenala jage..
t ape2 jadi mcm mn?
aku xnak sorg2...

tapi...rase mcm ade yg xkene lah...knp ek???

No comments:

Post a Comment