Thursday, April 22, 2010

salam perpisahan...

salam bt semua.....

lame rasenye aku xupdate blog aku ni...
bz pun salah satu sebabnye....
xde mood ye jugak....
mggu ni mcm2 masalah yg timbul...
disebabkan itu, aku menyepikan diri seketika...

esok adalh hari last aku kat BHEUU...
sedih rasenye aku nak tinggalkan tempat tu...
tempay yang byk bagi aku semangat, sokongan, dorongan n tempat aku timba ilmu baru yang selama ni aku xdapat...

JOHOR...................
nun jauh di selatan sana...
hati xhappy...walaupun aku hepi dpt keje tu...

mcm mn aku nnt??
aku jauh dari kwn2....
jauh dari family...
jauh dari kasehku....

Ya Allah...ko permudahkan semua urusan ku...
kak norli ade ajar aku satu ayat...
dia cakap mudah2an segala urusanku dipermudahkan....
dia da mcm mak aku pulak...
orgnye low profile sgt....
baik..........=)

bile di Johor nnt....aku xtau sempat atau tidak aku nak tulis blog aku ni...
tempat baru....semuanya baru...segala2nya baru....
aku kene pandai sesuaikan diri...
MAK.....tolong akak...huhuhu

esok ade farewell utk aku....
mmm....aku xkesah pun kalau xbt...
sikit pun aku xkecik hati...
tapi cc n org2 kat sini baik sgt....so aku ikut je..

nxt wik aku cuti seminggu b4 aku mulakan kerja baru...
harap2 aku boleh bertahan n ok di sana...

Doakan saya ya kalian semua.....

No comments:

Post a Comment