Friday, April 23, 2010

Unit Khidmat Pengurusan BHEUU

pagi tadi rase sedih je...
dtg pun lambat...huhuhu.rekod buruk la pulak b4 nak tinggalkan BHEUU...
sedih nak tinggalkan PC and tempat aku...hihihi..
kwn2 kat sini sume baik2...
sedih aku tgk CC sebab nak nangis mase bagi ucapan....
mayb dia da anggap aku mcm anak dia sendiri...
anak yang akan pergi tuk tinggalkan dia...

tapi aku xkan lupekan diaorg semua...
insyaAllah aku akan selalu contact dgn diaorang...
kan ade FB...Blog....huhuhu
mesti aku akan rindukan saat2 bersama dia orang....

abg amir ade amik gambar...
tapi gambar ade pada dia...xtau la sempat atau x dia nak bagi kat aku...
ptg ni ade prgrnm PUSPANITA kt dewan...
mesti dia tgh sibuk....

** setiap pertemuan mesti ade perpisahan....kite kene redha dgn ketentuan itu...

No comments:

Post a Comment