Monday, April 19, 2010

saya xsedar...

salam semua...

saya minta maaf pada sesiapa yang terluka dengan ape yg telah saya lakukan...
saya tahu, saya banyak melukakan hati semua orang...
tapi saya xsedar!!!!! sungguh saya tidak sedar apa yang saya lakukan...
apa yang saya tahu dan saya mahu adalah menarik perhatian kamu...
saya rasa, perhatian kamu tidak pada saya..
banyak telah teralih pada perkara-perkara di sekeliling kamu ..

mungkin saya telah melakukan kesilapan...
itu bukan saya utk melukakan hati kamu......
saya tahu he love me..
and he try to understand me as much as he can..

saya minta maaf...
maafkan saya...
tapi saya tidak boleh tipu diri saya sendiri...
atau mungkin....
kamu mahu saya berdiam diri...tapi sampai bila????????

mcm yang pernah saya katakan...
saya tidak boleh minta org lain bt ape yang saya mahukan...
jika saya begitu dan begini...itu maknanya saya mahukan perhatian kamu....

-lots og love-
NBZR 6585

No comments:

Post a Comment