Monday, April 12, 2010

Saturday+Sunday


saturday...

pagi2 aku da bangun...
sebabnye aku lapar sgt2...
mlm tu da bincang2 nak mkn nasi lemak dekat Klinik kseihatn ptrjy...
tu yg aku bersemangat....
sedap wei...lauk paru..ade mcm2 lauk kt sane...

lepas makan aku g kajang...
rumah mak cik kak amah..housemate aku..
kt sane mkn lagi...mkn soto..
org da readykan...xbaik kalau xmkn..rezki..
sabtu berkisah tentang mkn dan kemas rumah....

Sunday...

ahad lain pulak cerita..
kul 830 aku da bangun...lapa...
adik aku bt kan breakfst...
tggu kak amah bangun, then lepas zohur kami g bangi...
Seri Aida Kosmetik...pengruh dari sarah-al-idrus..
best jugak aku tgk...pekerje dia pun baik..
terletak di dalam bangunan WARTA bangi..



lepas bt facial...ups...lupe nak bgtau..
adik aku n kak amah je yg bt..
aku tgk je...huhuhu.beli la jugk produk dia...
berasaskan buah2an...


lepas bt facial terus ke Sunway Pyramid...
lapa giler time tu...sampai2 je terus cari kedai AYAM PENYET RIA...
cepat betul service dia..
mmg puas hati...
pada sape2 yang belum penah mkn lagi...
disyorkan 150% utk pergi...hihihi



NI PULAK PIC JALAN2 DI SEKITAR SUNWAY PYRAMID




itu sahaja aktiviti sepanjang minggu...

No comments:

Post a Comment