Monday, March 8, 2010

::::: MY BEST FREN 4-EVER :::::


SALAM..
hari ni aku terpanggil untuk berkongsi
mengenai 2 org best fren aku..
baby n what....

perkenalan kami bermula semenjak kami sama-sama
Melangkahkan kaki di sekolah teknik...
kami tinggal di dorm yg same...
kami sgt rapat dan sgt baik...
kalau berkecil hati pun...
rajuk kami xberpanjangan...


tapi....bermula di sini...aku rase berjauhan...
kenape perlu terjadi semua ni..aku rase sedih yang amat sgt..
rase terasing dgn kwn sendiri...knp???knp???
Hanye dgn perubahan yg terjadi pada aku???
mmm....YA RABBI...bantula aku...
aalangkah baik seandainye mereka faham dan mengerti keadaan
aku..
xpernah aku nak jauhkan diri dari mereke..aku sayang mereke...
xkan aku lupekan mereke...aku byk habiskan mase aku dgn family sekarang...
kemana yg mak nak pergi...akan ku bawa..
jarang aku dgn mereke...xseperti dahulu kala...
aku rindu saat2 itu..aku rindukan kemesraan dulu...
KAWAN....
jika aku bersalah...
maafkan aku..
bukan pintaku terjadi semua ni..jika kau berkecil hati..
maafkan aku...
maafkan aku...

sayang selalu...baizura

No comments:

Post a Comment