Thursday, March 11, 2010

:: HIM ::

malam tadi aku rase marah kt paan...
aku rase xadil....knp???
sedangkan dia boleh nak suke2 dgn kwn2...
tapi aku???? makin jauh dari kwn2 aku...

aku mmg xsuke nak control dia...
mmg aku xpenah nak bt sume tu...
tapi aku mule berubah....sbbnye???
dia yang ajar aku...

ape yg dia buat kt aku...
aku bt balik pd dia...
aku xkasi dia kuar mlm...
kuar dgn kwn2 dia...
sume aku control....

aku bukan jenis yg mcm tu...
tu bukan aku...
knp????
knp????

aku nak jadi mcm dulu2 kala....
mungkin aku jenis yg xsuke dikongkong....

pagi ni aku dan paan agk renggang...
pastinye aku yg mulakan...
dia tetap same....seperti xde ape2 yg jadi...
aku kecik hati dgn dia....
aku sedih tgk dia dan kwn2 dia...
boleh gelak2 time call aku...
boleh gurau same2...
tapi aku??????

sengaje aku xtambah nilai kredit hset aku...
biarkan...

tapi sampai bile nak mcm ni???

No comments:

Post a Comment